Veel gestelde vragen

FAQ: Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Als u binnen 30 minuten na het plaatsen van een bestelling nog geen email heeft ontvangen van ons, controleer dan uw spam-inbox / ongewenste mail. Als u ook daar geen email van ons kunt vinden, neem dan contact met ons op (dit kan via het contactformulier of telefonisch).

Voor meer FAQ’s, bekijkt u de Service pagina.

Contact

U kunt voor vragen contact opnemen met Black Button op de onderstaande nummers. Zijn wij niet in de mogelijkheid om op te nemen, dan bellen wij zo snel mogelijk terug.

Mailen

Vragen? Dan kunt u Black Button altijd een mailtje sturen naar het onderstaande mail adres.

info@blackbutton.nl 

Gegevens

Adres (geen bezoekadres)

Atoomweg 6B
9743AK Groningen
Nederland

Black Button (VOF)

KVK: 66421063
BTW: NL856545272B01

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Bezoek onze Algemene voorwaarden en cookies pagina voor meer informatie.

Sluiten