Veel gestelde vragen

FAQ: Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Als u binnen 30 minuten na het plaatsen van een bestelling nog geen email heeft ontvangen van ons, controleer dan uw spam-inbox / ongewenste mail. Als u ook daar geen email van ons kunt vinden, neem dan contact met ons op (dit kan via het contactformulier of telefonisch).

Voor meer FAQ’s, bekijkt u de Service pagina.

Vragen, stuur ons een bericht!

11 + 1 =

Contact

U kunt voor vragen contact opnemen met Black Button op de onderstaande nummers. Zijn wij niet in de mogelijkheid om op te nemen, dan bellen wij zo snel mogelijk terug.

06-23907335
06-29355945

Mailen

Vragen? Dan kunt u Black Button altijd een mailtje sturen naar het onderstaande mail adres.

info@blackbutton.nl 

Gegevens

Adres (geen bezoekadres)

Atoomweg 6B
9743AK Groningen
Nederland

Black Button (VOF)

KVK: 66421063
BTW: NL856545272B01

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen. Bezoek onze Algemene voorwaarden en cookies pagina voor meer informatie.

Sluiten